Ақмола облысы  Жарқайың ауданы ЖК "Рамазанова"  "Солнышко" балабақшасы" мемлекеттік-жекешелік әріптестік   
ИП "Рамазанова"  Государственно-частное партнерство "Детский сад "Солнышко"  Жаркаинский район Акмолинская область

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орта- үшінші педагог

Баланың жасына сәйкестік - пәндік-дамытушы ортаны ұйымдастырудың маңызды шарттарының бірі. Бұл олардың мазмұнының материалдары, күрделілігі мен қол жетімділігі белгілі бір жастағы балалардың дамуының бүгінгі заңдылықтары мен ерекшеліктеріне сәйкес келуі керек және бүгінгі күні әрбір жеке балаға тән даму аймақтарының ерекшеліктерін ескеруі керек.

Баланың жеке тұлға болып қалыптасуының маңызды факторларының бірі – оның өмір сүретін, ойнайтын, оқитын және демалатын ортасы. Білім беру мекемесіндегі балалар үшін ұйымдастырылған кеңістік олардың дамуы үшін күшті ынталандыру және жеке шығармашылық қабілеттердің көрінуіне кедергі болатын кедергі болуы мүмкін.Дамушы орта – бұл баланың өміріне тікелей немесе жанама, лезде немесе ұзақ мерзімді әсер ете алатын әлеуметтік және табиғи факторлардың бірлігі.

Даму ортасы - бұл баланың өміріне тікелей немесе жанама, бірден немесе ұзақ әсер етуі мүмкін әлеуметтік және табиғи факторлардың бірлігі.

Әлеуметтік құрамдас
- позитивті көңіл-күй басым
Кеңістіктік-объективті компонент
Қоршаған орта баланың барлық әрекеттерін оңтайландыруға қажетті әртүрлі элементтерден тұратын жеткілікті күрделі болуы керек; балаға әрекеттің бір түрінен екіншісіне өтуіне, оларды өзара байланысты өмірлік сәттер ретінде орындауға мүмкіндік беретін жеткілікті үйлесімді; бала жағынан да, ересек адам жағынан да жеткілікті икемді және басқарылатын.
Психодидактикалық компонент
Баланың даму мүмкіндіктерін педагогикалық қамтамасыз ету білім беру ортасының барлық элементтері арасындағы байланыстар жүйесін оңтайлы ұйымдастыру болып табылады.
Топтардың пәндік дамытушы ортасы әрбір баланың сүйікті ісімен айналысуына мүмкіндік беретіндей ұйымдастырылған. Жабдықтарды қатаң емес орталықтандыру принципі бойынша орналастыру балаларға ортақ мүдделерге негізделген шағын кіші топтарға бірігуге мүмкіндік береді.Барлық топтық кеңістік балаларға қолжетімді: ойыншықтар, дидактикалық материал, ойындар. Олар драмалық ойындарға қағазды, бояуларды, қарындаштарды, костюмдер мен атрибуттарды қайдан алуға болатынын жақсы біледі. Сізге сүйікті кітабыңызды парақтап, отбасылық альбомдағы фотосуреттерді қарап, жай отырып, демалуға болатын құпиялылық бұрышы қажет. Топта әр бала өзінің эмоционалдық көңіл-күйіне қарай оқуға ыңғайлы және жайлы орын таба алатындай жиһаздар мен жабдықтар орнатылған.

Ашықтық принципі - жабықтық, яғни қоршаған ортаның өзгеруге, түзетуге, дамуға дайындығы. икемді аймақтарға бөлу, бір-бірімен үйлеспейтін қызмет бағыттарын құру мүмкіндігін жүзеге асыру және балаларға бір уақытта бір-біріне кедергі жасамай әр түрлі қызмет түрлерімен айналысуға мүмкіндік беру;
полифункционалдылық. тұрақтылық – талғамға, көңіл-күйге сәйкес қоршаған ортаны өзгерту және құру үшін жағдай жасауды көздейтін динамизм; 

гендерлік және жас ерекшелік принципі біздің қоғамда қабылданған еркектік пен әйелдік стандарттарына сәйкес қыздар мен ұлдарға өздерінің бейімділіктерін көрсету мүмкіндігі ретінде. - балаларға белгілі заттар мен материалдарды қамтиды;
- балаларға белгілі заттар мен материалдарды қамтиды
- ересектердің көмегімен балалар меңгеретін заттар мен материалдар
- мүлдем таныс емес заттар мен материалдар
белсенділік принципі – ересек адамның баламен бірге қоршаған ортаны құруға қатысу мүмкіндігі;
баланың ойынға деген құқығына қол жеткізуінің еркіндігі принципі мыналарды таңдауда жүзеге асады: тақырыптар; сюжет; қажетті ойыншықтар; орындар; уақыт
Баланың іс-әрекеті мен дамуының бағыты көбіне бізге, ересектерге – олардың өмірінің пәндік-кеңістіктік ұйымдастырылуы қалай ұйымдастырылғанына, оның қандай ойыншықтар мен дидактикалық құралдардан тұратынына, олардың даму әлеуеті қандай екеніне, тіпті олардың қалай болатынына байланысты. орналасқан.
Балабақша бөлмелерінің интерьері үлкен айна сияқты. Бұл иелердің – мұғалімдер мен балалардың мінезін, ұмтылыстарын, қызығушылықтарын, тіпті кішкентай әлсіздіктерін көрсетеді.
Топтарда құрылған орта тыныштандырып, эмоционалдық фонды теңестіруі керек, баланың жүйке жүйесіне оң әсер етуі керек. Мұның бәрі сабырлы мінез-құлық пен мағыналы әрекетте көрінуі керек. Қоршаған ортада мектеп жасына дейінгі бала өзінің физикалық функцияларын дамытады, сенсорлық дағдыларды қалыптастырады, өмірлік тәжірибе жинақтайды, әртүрлі заттар мен құбылыстарды жүйелеуді және салыстыруды үйренеді, өз тәжірибесінен білім алады.
Қоршаған орта білім беру, дамыту, тәрбиелеу, ынталандыру, ұйымдастыру, коммуникативті қызметтерді атқаруы керек. Бірақ ең бастысы, ол баланың дербестігі мен бастамасын дамытуға жұмыс істеуі керек. Топтағы орта балаға өз таңдауын жасауға мүмкіндік беретіндей етіп жасалған. Әр топтың бөлмесі бірнеше орталықтарға бөлінген, олардың әрқайсысында зерттеуге және ойынға арналған материалдар жеткілікті. 
Әр түрлі топтарда орталықтардың жиынтығы әр түрлі болуы мүмкін, бірақ негізгі орталықтар барлық жерде бар.
https://www.instagram.com/reel/Cj0FUqlAJs7/?utm_source=ig_web_copy_link
Жаңартылған күні: 13.10.2022 11:02
Құрылған күні: 18.10.2022 11:44

Текст