/public/files/2024/6/20/200624_101218_samoocenka-na-kaz-1.docx
№ |
Өзін-өзі бағалау бөлімдері |
Өзін-өзі бағалаудың мазмұны |
Өзін-өзі бағалау материалдары |
Дереккөз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы |
Білім беру ұйымының толық атауы «Рамазанова» ЖП Ақмола облысы Жарқайың ауданы «Солнышко» балабақшасы» мемлекеттік-жекеменшік әріптестік Заңды мекенжайы: Набережная көшесі 9/1, нақты орналасқан мекенжайы: Пушкин көшесі, 37 үй. Пошта индексі: 021100
Заңды тұлғаның байланыс деректері: Заңды тұлғаның өкілі Рамазанова Жанар Хабидоллиевна 2019 жылғы 5 тамызда №1 «Солнышко» балабақшасы» МҚК меңгерушісі қызметіне тағайындалды. телефон: 87164891898, ұялы телефон 87011810136; 87761416144 e-mail: detsadsoln71@mail.ru веб-сайтқа сілтеме: http://ds0001.zharkain.aqmoedu.kz
Заңды құрылтай құжаттары: Рұқсаттар: Осымен Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің Ақмола облысы бойынша Қазынашылық департаменті 020301/19-029 нөмірімен мемлекеттік міндеттемелерсіз мемлекеттік серіктестік шартын/қосымша келісімін тіркейді. РАМАЗАНОВА» АЖ жеке кәсіпкер ретінде қызметін бастағаны туралы хабарламаны тіркеуге талон жіберілді.
«Ақмола облысы Жарқайың ауданы «Солнышко балабақшасы» МКҚК өзін-өзі бағалау комиссиясын құру туралы» бұйрығы.
|
Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлік
Басшы лауазымына тағайындау туралы басшының бұйрығы
Комиссияның мемлекеттік міндеттемелерсіз мемлекеттік-жекешелік әріптестік қосымша келісімін тіркеу туралы куәлік 14.08.2019 ж.
КЕҢЕС No KZ74TWQ00576543 Балалардың шошқа майына лицензия
|
https://cloud.mail.ru/public/eu9z/juVS5LoT6
https://cloud.mail.ru/public/UgFm/JFm1yZj4c
https://cloud.mail.ru/public/de2s/AJ7Fp34Pf
https://cloud.mail.ru/public/V882/5qsboi4oj
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Адам ресурстарын талдау |
Білім беру мен оқытудың нәтижелеріне бағдарланған мазмұн өлшемдері (басшының қолымен және мөрімен расталған Әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес кесте қоса беріледі.
Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес қарастырылатын кезеңге арналған педагогтардың штат кестесі.
Тиiстi бейiн бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейiнгi) педагогикалық бiлiмi бар немесе педагогикалық қайта даярлаудан өткенiн растайтын құжат туралы, оның iшiнде базалық бiлiмi жоқ педагогтар туралы мәлiметтер: оның 9-ы педагог қызметкерлер.
Педагогтардың кемінде бес жылда бір рет біліктілік санаты деңгейін көтеру/растауы туралы мәліметтер:
Мектепке дейінгі педагогтардың білім деңгейі тұрақты, аттестация кестеге сай жүргізілуде. Қазіргі таңда мұғалімдердің барлығы білімді. Балабақшаның кадрлық әлеуеті жемісті шығармашылық үдеріске ықпал етеді. Педагогтар кестеге сай біліктілігін арттыру курстарынан өтіп, кәсіби деңгейін арттырып, бала тәрбиесі мен білім сапасын арттыру жұмыстарын жандандыруда. Мұғалімдердің біліктіліктері мен кәсіби шеберліктерін арттыру «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Нұр-Сұлтан қаласындағы «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ММ жанындағы Педагогикалық шеберлік орталығындағы курстарда өтті. |
2-қосымша
Штаттық кесте
Мұғалімдер туралы мәлімет
|
https://cloud.mail.ru/public/XmHv/TbPAsZSS9
https://cloud.mail.ru/public/356i/KTNY5XJiU
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Оқушылар контингенті |
Бағаланатын кезеңге басшының қолымен және мөрімен расталған әдістемелік ұсынымдарға 3-қосымшаға сәйкес білім беру және оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұн өлшемдері. Оқушылардың жасы бойынша контингенті туралы мәліметтер.
«Солнышко» балабақшасы» КММ-де 3 топ, бір топ мемлекеттік тілде, екеуі орыс тілінде оқытылады. Балалар контингенті қозғалысы туралы ақпарат:
|
3-қосымша
Балалардың тізімдері
|
https://cloud.mail.ru/public/efjD/kHs72rYD9
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Оқу-әдістемелік жұмыс |
Білім беру мен оқытудың нәтижелеріне бағдарланған мазмұн критерийлері Жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған іс-шаралардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі. Мектепке дейінгі білім берудің барлық жас деңгейіндегі оқу жүктемесі санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Оқыту жүктемесінің көлемі бойынша балабақша қазіргі өзгермелі әлемге сәтті бейімделуге қабілетті баланың жеке тұлғасын қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасайды. Білім беру бағыттарының мазмұнын зерделеуге арналған ұйымдастырылған оқу іс-шараларының саны мен көлемі білім берудің тиісті жас деңгейінің негізгі жоспарында белгіленген саны мен көлеміне сәйкес келеді. Балаларға арналған оқу жүктемесінің максималды көлемінің критерийлері: Оқушылардың оқу жүктемесінің шекті көлемі мектеп жасына дейінгі балаларды (3-5 жас) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарымен белгіленеді. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 9 қыркүйектегі No 394 бұйрығы. |
2023-2024 оқу жылына ұйымдастырылған іс-шаралардың перспективалық жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған оқу процесінің циклограммалары
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспары әзірленді және бекітілді және ұйымдастырылған іс-шаралар
|
https://cloud.mail.ru/public/Tzm2/GuEBHpNzN
https://cloud.mail.ru/public/vPFU/X4sSHJzXE
https://cloud.mail.ru/public/eboV/RbZfczjZg
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Оқу және материалдық құндылықтар |
Білім беру мен оқытудың нәтижелеріне бағытталған мазмұн критерийлері: -мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің Үлгілік ережелерін сақтау Құрылыс туралы ақпарат Ғимарат түрі – пеноблок Құрылыс жылы: 1960 ж Жалпы ауданы – 539,9 Жобалық қуаты – 85 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы No 70 бұйрығына сәйкес жабдықпен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы ақпарат Қаржылық есеп беруден негізгі құралдардың тізімі |
4-қосымша
Негізгі қорлардың тізімі
|
https://cloud.mail.ru/public/47Ph/TGdHD9crg
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры |
Биылғы оқу жылында кітапхана қоры сатып алынбай, аудандық білім бөлімінен ештеңе де берілмеді. |
5-қосымша |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Оқушылардың білімін бағалау |
Білім беру мен оқытудың нәтижелеріне бағытталған мазмұн критерийлері: Министрдің бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделін іске асыру мақсатында 2023-2024 оқу жылына мониторинг, үлгіні іске асыру шеңберінде мазмұнын реттейтін нормативтік құқықтық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты» (бұдан әрі – Стандарт) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен. 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (бұдан әрі – үлгілік бағдарлама) қайта қаралды және бекітілді. Осы нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұнын меңгеру мониторингі бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірленді. 1. деңгейі төмен балалардың үлесі – 2. деңгейі төмен балалардың үлесі – 3.деңгейі жоғары балалардың үлесі - Балалардың мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының базалық мазмұнын меңгеру сапасын бағалау және өлшеу бағаланатын кезеңде балалардың көпшілігінің негізгі құзыреттіліктерінің даму деңгейі Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес келетінін көрсетті. Қазақстан мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үшін. |
2023-2024 оқу жылына бала дамуының мониторингін қамтамасыз ететін оқушыларды оқытудың қорытындысы
Бағаланған кезеңдегі баланың жеке даму картасы
|
https://cloud.mail.ru/public/ethd/6PTvy1PDW
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Білім беру процесіне қатысушылардан сауалнама жүргізу және т.б. |
Көрсетілетін білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау үшін білім беру процесіне қатысушылар арасында сауалнама нәтижелерін талдау
|
Білім беру үдерісіне қатысушылардың сауалнама нәтижелерінің қысқаша мазмұны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Кемшіліктер мен пікірлер. Оларды шешу жолдары. 1. 2023 жылдан 2025 жылға дейін мектепке дейінгі тәрбиемен қамтылған педагогтардың үлесін ұлғайту. 2. Біліктілігін арттыру үшін жаңа форматтағы аттестациядан өткен мұғалімдер аз. 4. 3 жастан асқан балалар әр түрлі жастағы топтарда ұзақ мерзімді жоспарлар мен циклограммаларды құрудағы қиындықтар. 5. Ауданда және сәйкесінше облыста жалпылама ЖҚБ жүргізген мұғалімдер жоқ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Қортыныдылар мен ұсыныстар 1. Мұғалімдерді кәсіби жарыстарға қатысуға және оқушылардың республикалық, облыстық олимпиадалар мен турнирлерге қатысуына тарту. 2. Сертификаттау шаралары, шеберлік сабақтарын өткізу, коучингтер өткізу, облыстық және аудандық семинарларға қатысу, кәсіби конкурстарға, ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатысу, IP және ДК курстары арқылы жаңа форматтағы санаттары бар мұғалімдердің санын көбейту. 3. Мұғалімдерге әртүрлі деңгейдегі кәсіби шеберлік байқауларына қатысуға көмек көрсету. Эссе жазу, қызмет нәтижелерін кешенді аналитикалық қорытындылау, ҰБТ тапсыру бойынша консультациялар, семинар-тренингтер өткізу. 4. ППО жалпылауға мұғалімдерді тарту 5. Ескертулерді жою бойынша іс-шаралар жоспарын жасаңыз |