Ақмола облысы  Жарқайың ауданы ЖК "Рамазанова"  "Солнышко" балабақшасы" мемлекеттік-жекешелік әріптестік   
ИП "Рамазанова"  Государственно-частное партнерство "Детский сад "Солнышко"  Жаркаинский район Акмолинская область

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қоянның туған күні» республикалық байқау сабағының қысқаша мазмұны

Дайындаған авторы: «Солнышко» балабақшасының педагог - психологі: Малдыбаева А.С.

Психологтің технологиялық картасы

Тақырыбы: «Қоянның туған күні»

Мақсаты: Танымдық үрдістерді дамыту, сөйлеу дамыту үшін тыныс алу гимнастикасы  жасау және ұсақ моториканы дамыту. Баланың шығармашылық жұмыспен потенциалын дамыту, үрей сезімді төмендетіп жөю.

Сабақтың тапсырмасы:

-  жеке эмоциялық және танымдық саласын дамыту;

- қатынасу дағдыларын дамыту;

- баланың шығармашылық жұмыспен потенциалын дамыту;

- таным саласында динамикасын жақсару;

- үрей сезімді төмендетіп жөю қамырмен алақанда домалатуды, суретті моншақпен безендіруді білу.

Қатысады:  кіші топ

Құралдар: Бисер, плакат, қамыр, ыдыстар, қолдан жасаған көбелектер, бас киімдер, суреттер.

 

Іс әрекетері

 

Педагогтардың іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғалыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар орманға қоянның ізімен секіріп кіреді, жолда оларды қоянның досы тиін кездестіреді. Тиін ән күй жетекшісі балалармен амандасады.

Қәне қәне тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық.

Оң жақтағы балаға

Сол жақтағы балаға

Алақанды созайық

Амандасып алайық.

 Балалар  дөнгелек жасап «Шаттық шеңберінде» тұрып, бір-біріне деген жылы лебіздерін музыка ырғағымен әр түрлі қозғалыстар жасап

амандасады.

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру-іздестіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психолог:

-   Балалар біз қоянның  туған күніне келдік. Қоянжан, қоянжан сен қайдасын ? Қоян шығады, қуанады!

Қоян:

  •  Мен қоянмын, қоянмын

             Сәбізді жеп тоямын.

Сәлеметсіздер ме балалар!

Балалар алақай сендер маған туған куніне келдіндер ме?

Қандай тамаша!

Психолог: Кәнеки балалар қоянмен ерекше түрде амандасайықшы.

Қоян, қоян бізбен бірге тұршы,

Беті қолынды  жушы

Шашынды  тарашы,

айнаға қарашы

Қоян:

 

-  Балалар өте керемет, өнерлерін қалай тамаша. Балалар менің  туған күнімде менімен бірге көңілді ойын ойнайықшы. 

Кәнеки балалар 2 топқа бөлінеміз. Бір топ «тиіндер» болып аталады, екінші «балапандар». Балалар кім бірінші үстел үстінен көбелектерді ұшырады, сол команда женеді.

Достық команда жеңді.

-  Балақандар сендер маған қонаққа

келдіңдер, менде де торт та жоқ..

 

Балалар маған комектесіндерші торт жасау.

 

Психолог: Балалар торт жасау қояңға көмек береміз бе?

Балалар:

  • Иә
  • Саусақ гимнастикасы «Төрт жасау»

Кәнеки жұмыртқаны аламыз ,

оны былай жарамыз,

қантты сеуіп, сеуіп саламыз,  2 - рет

 ұнмен бірге былғаймыз.   2 - рет

-     Балалар енді жасаған қамырды аламыз.

Содан домалатып торт жасаймыз. Қамырды мен жинап, енді пешке саламыз. Пеште пісе берсін.

  • Балалар ал оған дейін сендермен балалар қоянға сыйлық жасап берейікші! Бір плакатты алып бант іліп, бисер шашып.

Плакат жасау

Психолог: Балалар, көзін жұмып ұстаймыз. Алақай! Торт әкелді!! Балалар қарандаршы дайындаған торт пісті.

Қоян:

Бұл не, торт па! Алақай менде нағыз туған күні!

 Қоян қуанады.

 Рахмет сендерге балалар.

Психолог:

  • Балалар кәнеки бірге саңайықшы:

 Бір! Екі! Үш! Туған күнімен Қоянжан!

 Қоян:

  • Балалар рахмет сендерге, бүгін нағыз тамаша күн, өйткені сендер мені құттықтап келдіндер.

 

Балалар қоянмен амандасады .

 

 

Музыка мен амандасады .

Өлен айтады.

 

Балалар билеп әр – түрлі қозғалыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ойынның шартын тыңдайды.Балалар екі топқа бөлініп, үстел үстінен көбелектерді ұшырды .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар келіседі. Педагог- психологпен бірге торт жасау ойының саусақ жаттығуын жасады . Қамырды қолдарына алып, иледі, домалатады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар псхологпен бірге қоянға плакаттан әдемі сыйлық жасайды

 

 

Балалар таң қалады.Балалар тортты көріп қуанып риза болды. Қоянды туған күнімен құттықтады.

жасады.

 

 

 

Кілемшеге отырып, беттерін қолдарымен жауып, 3-ке дейін санап, терең дем алып, дем шығарады. Балалар қоштасады.

 

 

Рефлексифті-түзетушілік

Қане балалар, шеңберге тұрып, сабағымызды қортындылап жіберейік.

Бүгін біз қайда бардық?

 Бүгінгі  қояның туған күні сендерге ұнады ма ?

Онда біз не істедік?

Сендер оған қандай сыйлық жасадыңдар?

Рахмет, сендерге балалар!  Барлықтарың өте жақсы қатыстыңдар. Сау болыңдар! Келесі кездескенше.

 

Балалар шеңберге тұрады.

 

Балалардың жауаптары.

Балалар туған куні туралы өз пікірін білдірді.

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтижелер:

Білу керек: Балалар ойын шартын түсіну керек.

Үйрену керек: Ойын шарты бойынша ойнап үйрену керекк.

Жасауы керек: Саусақ жаттығуларын жасауы керек.

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 19.11.2020 15:10
Құрылған күні: 19.11.2020 15:41

Текст