Ақмола облысы  Жарқайың ауданы ЖК "Рамазанова"  "Солнышко" балабақшасы" мемлекеттік-жекешелік әріптестік   
ИП "Рамазанова"  Государственно-частное партнерство "Детский сад "Солнышко"  Жаркаинский район Акмолинская область

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ЦИКЛОГРАММА «Солнышко» бөбекжайы «Балапан» Ересек топ Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі

19.02.2018

                                                                                                            

ЦИКЛОГРАММА

                                                                

                                      Бір аптаға  8-12.01.18.ж        ( II апта ) 

                                            

  Державин  қаласы  «Солнышко» бөбекжайы     «Балапан» Ересек топ   

                                                                                   

                 Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі

                                                                                              Тақырыпша

:   Жануарлар

әлемі

 

 

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі   

«Қатынас»

«Әлеуметтік орта»

Сейсенбі 

 «Қатынас» «Таным» «Денсаулық»

«Шығармашылық»

 

                

Сәрсенбі 

«Қатынас» «Таным» «Денсаулық»

«Шығармашылық»

Бейсенбі

«Қатынас» «Денсаулық»

«Шығармашылық»

 

Жұма.

«Қатынас»

«Әлеуметтік орта» «Шығармашылық»

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ

және т.б. )

 

Таңертеңгі гимнастика (5 мин)

 

 

08.15

08.45

 

 

08.45

08.55

 

 

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Баланы ата-анасынан

қабылдап алу.  Баласының көңіл-күйін

сұрап, білу.  Отбасы

дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй

орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды 

жағдай орнату. Денсаулығына

көңіл-күйіне назар аудару. Тазалығын тексеру Жеке баламен жұмыс.Топтық қарым

қатынас.

 Жылулық шеңбері:

«Қошақаным»(Өлені С Асанов ,әні Ә.Бейсеуовтың)

«Төлдер »үстел үсті театры арқылы 

әңгімелесу. б,126 Әд\құр

«Үй жануарлар  қалай дауыстайды?»

ойын б.125 Әд\ құр...

«Дене мүшелерін жануарлардын ата»ойыны б.126 Әд\құр..(түйк, сиыр, жылқы)

Таңғы жаттығу:

Мақсаты:балалардың дене дамуын шынықтыру

 Шаттық шеңбері:

«Бала-бала..»

Суретпен жұмыс

« Қара және айт»б,127 Әд\құр.

(хормен  және

жекелей)

«Ботақан мен бұзау»Е.Өтетілеу

«Кішкене әліппе» Ж.Смақов.

.б ,52,  Хрест

«Кім көп сөз біледі» ойыны.(Үй жануарлрды

дұрыс айтуы керек.)

 

 

 

Жылулық  шеңбері:

«Сұр қоян»өлен –тақпақты (қайталап,жаттап алуларын сұрайды..)

Саусақ ойыны: «Әтеш»

«Бөрте лақ»,Әукешім»

Б,54.Хрест.Жаттау.

«Төлдерді қалай шақырады.»ойыны.б,130

Әд\құр.

«Дауысынан таны» дидак-қ ойын. Б.128 Әд\құр..

.(үй жануарлар)

 

Шаттық шеңбері:

«Қошақаным қайда екен?

 

Жануарлар

туралы әңгімелесу.б.129.Әд\ құр.

 

«Мысығым»А.

Меңжанова

Мысық

туралы  әңгімелесу..

(мияулайды,

жүгіреді, секіреді, тышқанды аулайды..)

Ертегі

:Мысық пен күшік»

«Мысық»

өленін жаттау

. б,

58 Хрест

«Не

жоқ»дид-қ ойын.б133 т.б .

Жылулық  шенбері:

«Шөжелерім»А Торгаевтың өлеңін айту. б.133.Әд\құр.

Үй құстары әңгімелеу туралы әнгімелесу.

«Шұбар тауық»

(Орыс халық ертегісі.Кейіптендіру.)

«Шұбар тауық Ұ.Есдәулет

«Ақ тауық» Ж.Смақов.б.54-55 Хрест.

«Құстар» ойыны.б.133

Әд\ хрест. 

Д \ ойын «Үй жануарлары»

                                                                                    

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

09

09.15

Сумен жуынуды белгілі ретімен қимылды орындау, сүлгіні қолдану ,

орнына ілуді қалыптастыру. Беті-қолдарын сабындап жуу, өз сүлгілеріне

сүртінуге үйрету. Мына

ережелерді есіңе сақта:

-Қолыңды жумас бұрын жеңіңді түр.Қолыңа сабынды алып аздап жақ.Енді суды аздап ағызып қолыңды жуасың

-Беті қолымызды-сабындаймыз.Жақсылап сумен жуамыз.Орамалмен беті қолымызды құрғатып сүртеміз.

 Ойын жаттығу: «Мөлдір таза су, бетімді жу»

 

Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

 

Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін

ұйымдастыруда  ойындар және баяу

қимылды ойын-жаттығулар

Дидактикалық ойын:

 «Үй жануарлары мен жабай жануарларды ата»

Мақсаты:Үй жануарлары мен жабайы жануарлар туралы

білімдерін бекіту. Тез ойлау қабілетін,зейінің тәрбиелеу,белсенділігін

артыру.

Ойынның барысы:

ойыншылар

екі топқа бөлініп,әртүрлі табиғат көрінісі салынған бір-бір үлкен картадан

алады. Жүргізушінің белгісі бойынша балалар жануарлар бейнеленген үлестірмелі

карточкаларды үлкен картадағы салынған сурет мазмұнына қарай бос тор көздерге

орналастырады. Кім бос тор көздерді толтырып, жануарларды дұрыс атаса,сол

женімпаз

Дидактикалық ойын:

 «Қайсысы қайда тіршілік етеді»

Мақсаты:жануарларды ұқсас белгілеріне қарай табу,олардың

мекен-жайын анықтау. Сөздік

қорын молайту.

Ойын барысы:әр түрлі

жануарлар көрсетіп,олардың қайда өмір сүретінін сұралады. Оларды немен

қоректенетінін айтқызады. Балалардың сөздік қорына жаңа сөздер еңгізу үшін

тапсырманы түрлендіруге болады. Олар туралы білетін тақпақтарын сұрайды.

 

Дидактикалық ойын:

«Үй жануарлары»

Мақсаты: Балаларды үй жануарлары мен төлдерді

ажыратуға,олардың қимылын,қалай дыбыстайтынын және дене мүшелерін

суреттер,оларды қорғауға қамқоршы болуға тәрбиелеу

Ойын барысы:Балаларға үй жануарларының суреттері таратылып

беріледі,олардың қалай аталатынын,қалай дыбыстайтынын,қалай күтуге болатынын

айтқызады. Сонымен бірге дене мүшелерін де атап,үй жануарлары туралы білетін

жұмбақтарын шешкізеді.

 

Дидактикалық ойын:

 «Не артық?»

Мақсаты:Балаларды

суретке қарап,оларды топтастыруға үйрету. Құстар мен жануарлардың жеке және

жалпы аттарын айтқызу. Оларды қорғауға,қамқоршы болуға тәрбиелеу.

Ойын

барысы:Үлгідегідей әр түрлі берілген суреттерден не артық екенін табады.

Берілген суреттерді топтастырып,оларды жалпы атауын айтады.

Неліктен

артық екенін түсіндіреді. Жеке мен жалпы ұғым туралы түсініктерін бекітеді.

 

Дидактикалық ойын:

«Жануарларды қалай күту

қажет?»

Мақсаты.Балалардың үй жануарлары туралы білімін

тереңдету және жүйелеу. Балаларды сипаттау арқылы жануарларды білуге үйрету.

Білімдерін бекіту.

Ойын шарты: Балаларға үй

жануарларының суреттері таратылып беріледі. Әр бала сурет бойынша үй жануары

туралы білетінін немесе өз ойын білдіреді.

- Жануарларға қалай қарау керек, қандай қарым-қатынаста

болу ережесін құрайық:

Жануарларды

жақсы көру керек.

Жануарларды

күту керек.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша 

ұйымдастырылған оқу қызметі

сабақ

1.09.20

09.45

2.09.55

10.20

3. 10.30

10.50

 

1 Көркем әдебиет:  Тақырыбы: «Ақылсыз

қасқыр»орыс ертегісі

Мақсаты: Ертегі мазмұнын түсіндіре отырып, ондағы кейіпкерлерді

жаңа техникабойынша қабылдауға үйрету.

Ойлау қабілеттерін арттыра отырып, іскерлік

 дағдыларын

дамыту.

2 Қоршаған ортамен 

таныстыру: Тақырыбы:

«Жабайы аңдар»

Мақсаты: Балаларды

жануарлардың тіршілігімен таныстыру.

Балалардың жануарларға деген сүйіспеншілік

сезімдерін арттырып оларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу қызығушылығын ояту,

ой қозғау, ой толғау, ой қорыту

3 Музыка:

1 Ағылшын тіл

2 Жаратылыстану:

Тақырыбы : «Жабайы

аңдар»       Мақсаты:

Жабайы жануарлардың тіршілігі, сыртқы түрі, қимылдары

туралы түсініктерін кеңейту. Елеулі белгілерін ажыратуғаүйрету.

Жылдың түрлі

мезгілінде жануарлардың сыртқы келбеті мен өмір сүру салтының ерекшеліктерін

атап көрсетуге және сипаттауға үйрету.

3 Денешынықтыру

4 Жапсыру:  (Аппликация )

Тақырыбы:

«Түлкі бикеш»       Мақсаты:

Аңдардың бейнесін шынайы түріне  ұқсастыра білуге үйрету.Қағазды бүктеп, қию

дағдыларын жетілдіру.

 

 

 

 1 Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру:

Тақырыбы:  «Тура және кері санау»      Мақсаты:

10 көлеміндегі санды тура және кері санауға жаттықтыру.

Қағаз бетінде бағдарлай білу дағдысын бекіту.

2 Сауат ашу: Тақырыбы:

«Ә әріп және дыбыс»   

Мақсаты:Жануар әлемі.  Аңдар туралы мәлімет беру. Балалардың білімдерін

тереңдету, жүйелеу, ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру.Сөздік қорды молайту арқылы

байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту. Сауатты жазуды қадағалап, дамыту.

оқушыларға қоршаған орта және жануарлар әлемі

туралы тәрбиелік мәні зор әңгімелер айту, аңдарға деген сүйіспеншілік

сезімін ояту.

3 Мүсіндеу: Тақырыбы: «Біздің аю»   Мақсаты:

Саусақ қимылы -

қозғалыстарының ептілігін қалыптастыру. 

Аю жануарлары туралы түсініктерін  

тереңдету. Мүсіндеу  әдіс-тәсілдерін меңгерту, ұсақ қол қимылдарын

дамыту

4 Денешынықтыру

1 Сөйлеуді дамыту (Тіл дамыту):

 Тақырыбы :  «Үй

жануарлар»          Мақсаты:  

Үй жануарлары, олардың төлдері туралы түсініктерін

кеңейту. Тәрбиешінің ұсынған тақырыбы бойынша

әңгіменің жалғасы мен соңын ойлап табуға үйрету.Көпше түрдегі зат есімдерді

атау, ілік септіктерінде қолдану.Балаларды бір-бірімен еркін тілдік қарым-қатынасқа

баулу.

2 Сурет салу:

Тақырыбы: «Тікенекті

кірпі.»Мақсаты:

Балалардың тікенекті кірпі туралы түсініктерін

жетілдіру. Қысқа түзу сызықтарды сызу арқылы кіпінің суретін салуға

жаттықтыру. Жануарларға, аңдарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

 «дене бөліктерін дұрыс сала білуге үйрету.

Суретті ұқыпты бояуды жетілдіру.

3 Денешынықтыру

4 Вариативтик компонент: 

«Театр әлеміне саяхат».

Тақырыбы. Үстел үсті театр  «Қасқыр

мен жеті лақ»

Мақсаты: Қасқыр мен жеті лақ ертегісін түсіндру, тіл байлықтарын

молайту,ертегінің мазұмұнын дауыс ырғағын келтіре айтуға 

жаттықтыру,қиын кезде достарына көмектесе білуге тәрбиелеу.

 Баланы ертегіні

ынтамен үйрету. Ертегі мазмұнын айтқызу, әр кейіпкерлерге сипаттама беру.

1Орыс тілі:

2  Өзі-өзің тану: Тақырыбы:

«Менің үйдегі достарым»

  Мақсаты: « Қамқорлық»

ұғымының маңызын тусіндіру.Үй жануарларына 

қамқорлық көрсету туралы түсінік 

беру.

                  

Ү Жануарларымен жағымды қарым – қатынас дағдыларын

дамыту. Жануарларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

 

3 Музыка

 

«Табиғатқа шығу».Серуенге дайындау

10.50

Серуенге қызығушылық туғызу;

балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде

балаларды әрекет етуге ынталандыруТәрбиеші мен

оның көмекшісі балаларды серуенге дайындауда.Бұл әрекеттер әлі өздігінен

киініп-шешінуі нашар балалармен жасалынады /3 жастан асқан бала жалпы киіне

білуге тиіс/.Серуенге шығуға дайындау, дұрыс киіну ретін үйрету. Аяқ киім

бауын дұрыс байла!»

Серуен. Еңбек, ойындар, табиғатпен таныстыру.

 

Аула

сыпырушының еңбегін бақылау.Бақылау .       

 Қардың көп

түскенін, бірақ біз одан еш қиындықсыз өтетінімізге назар аудару. Бұған бізге

аула сыпырушы көмектесті.                                                      

Балалардан аула сыпырушының жаздағы жұмысқа қарағанда қыстағы

жұмысының ерекшелігі неде екенін сұрау.Аула сыпырушының қар тазалау кезіндегі

саймандары жайында білімдерін бекіту.  Үлкен адамдардың еңбектері туралы білімдерін

кеңейту. Адамдардың еңбектерін сыйлап, еңбектенуге тәрбиелеу.                                                                   

Көркем сөздер                                                                                                                            

  Еңбек-қуаныш,жалқаулық-айырылмас азап.Адам ерінбей еңбек ету арқылы

қуанышқа,шаттыққа бөленеді.Еңбексүйгіштік, еңбекқорлық және еңбекті бағалай

білген адам өмірде құрметке бөленеді.                                                                          

              

   Мақал-мәтелдер                                                                                                           

    Еңбек етсең

ерінбей-тояды қарның тіленбей.                                                                

   Ердің атын

еңбек шығарады.                                                                                              

    Ер

дәулеті-еңбек.                                                                                                         

Тақпақ                                                                                                                         

«Болайықшы осындай...», 

А.Меңжанов.                                                                          

   Жақсы бала

еңбекшіл,                                 

Таза бала мұнтаздай,                                                                               

 Ер азамат

болады.                                      

Сүйсінеді қараған.                                                                       

  Қиындықты жеңіп

кіл,                               

 Ұқыпты деп бұл

қандай,                                                                  

 Құшағы гүл

толады.                                     

Жақсы көрер бар адам.                                                                                                  

 Еңбекшіл

осындай,                                       

  Еңбекшіл

осындай                                                         

   Болайықшы,

досым-ай.                               

   Болайықшы,

досым-ай.                                                        

    Қозғалыс

ойындары                                                          

                                                 

   «Кім күшті» (қазақтың ұлттық ойыны)                                                                 

    Жаттығу жасау

барысында еңбектену-жолдасыңның өзіңе қарай тартылуы; дұрыс отыруын

қадағалау. Жолдасыңның жетістігіне, жеңілісіне көңіл аудара білу.                                                                                                                                     

 Еңбек қызметі                                                        

                                                                   

Аула сыпырушыға көмек                                                                                      

 Үлкенге көмек

көрсете білуге тәрбиелеу. Еңбек мәдениетін қалыптастыру (құралдарды қолдана

білу, жұмыс орнында тәртіпті 

қадағалау).                       

Дидактикалық ойын.

Эксперименттер және тәжірибелер.                              

«Ұқсас-ұқсас  емес»                                                                                                  

    Балаларды

белгі бойынша заттарды топтастыра білуге үйрету (құралдары, түрі,

белгісі).                                                                 

                                                                  Өз бетінше іс-әрекет                                                                                              

      Біріккен

ойындарда өз тәртібіне жауап беруге тәрбиелеу,ойын әрекетін

ұйымдастыруға  талпыну.

Қардың

астында өсетін өсімдіктерді бақылау.Бақылау                                                                                                                     

  Балаларға жазда

өсіп, қазір қардың астында қалған өсімдіктерді  ұқыптылықпен қазып алуды ұсыну.Қардың

астындағы шөпті бақылау.Кішкентай жасыл өсімдіктердің жерге жабысып

жатқандығын, олардың жұқа және нәзік екендігін бақылау.Таныс өсімдіктерді

анықтай білуге ұмтылдыру. Қар өсімдік тұқымының үсімеуінен  және оларды  қорғайтындығын қалыптастыру.Табиғатты сүйіп,

аялай білуге тәрбиелеу. 

Көркем сөз                                                                                                                         

 Аппақ қыстың

бораны,                    

  Аяз шымшып

алады,                                                                                             

     Аппақ қыстың

бояуы.                     

    Боран мен жел

болады.                                                                           

       Ақ көрпеге орайды,                            

 Туған жердің ақ

қысы,                                                                                 

     Ақ қыс

байтақ даланы.                    

 Ақ құшағын

жаяды.                                                                                

  Мақал-мәтелдер                                                                                                                 

 Еңбекке үйренем

десең, ерінбе,                                                                                 

Өнерге үйренем десең, жерінбе.                                                                                      

  Ертегі                                                                                                                                 

  «Аяз атаны

күткен бала».      С.Оспанов.                                                                                                                            

                                                                                              Қозғалыс ойындары                                                                        

«Біз көңілді балалармыз»                                               

                                             

   Алаңның

қарама-қарсы жағына жүгіріп шығу, бір-бірін итермеу, ойынның шартын сақтау(

ескертуден аулақ болу).Балаларды ойын талабына сай шапшаңдыққа, икемділікке

баулу.          

Еңбек қызметі      Кіші топтағы балаларға алаңдағы қарды тазалауға

көмектесу.    Балаларды балабақша ауласында  қар тазартып, қарды сырып,жүретін жол

қалдырып, тазалық сақтауға үйрету.

Дидактикалық

ойындар. Эксперименттер және тәжірибелер               «Болады-болмайды»                                                                                       

    Танымдылық, ойлау қабілеттерін дамыту.                                               

     Тәжірибе.Аулаға шыққанда

екі ыдысқа су құйып алып шығу.Бір банканы қардың үстіне қойып, екінші банканы

қардың астына көміп тастау.Қай банкадағы су бірінші қатады?                                                              

                

  Қорытынды:   ауадағы су

бірінші қатады.                                                

     Өз

бетінше іс-әрекет       Балаларды ойын барысында ойыншықтарын айырбастауға,

тақырыпқа сай түрлі материалдар арқылы ойын құрастыру; балалардың өздері

дайындаған ойыншықтарды қолдану.

3Адам таситын

көліктерді бақылау.Бақылау          Адам

таситын көліктерді бақылауға алу білімдерін кеңейту. Оларға автобустың  арнайы тротуарға жақын аялдамаға

тоқтайтынын  түсіндіру. Адамдар көлікті

арнайы алаңда күтеді, егер алаң болмаса-онда тротуарда күтуі керек.Көлікке

міну және түсу тек қана аялдамада рұқсат етілетінін білу.Көлікшілердің жүру

ережесін бекіту.                                                           

  Көркем сөз       «Жолың

болсын!»                                                       

                               

  Атам шықса сапарға.                                                                                                            

   –Жолың болсын! –дейді апам.                                                                                          

Апам шықса сапарға:                                                                                                            

 -Жолың болсын! - дейді атам.                                                                                            

  –Жолың болсын! - дейді олар,                                                                                           

   Үлкенге де кішіге.                                                                                                                      

   –Жолың болсын! - дейді олар

,                                                                                       

  Ұшырасқан кісіге.                                                                                                               

    Осы сөзде байқадым                                                                                                           

   Қуат барын, күш барын.                                                                                                     

      

     –Жолың болсын! –айтамын,                                                                                               

  Алыс жолға шықса кім!                                                                                             

 Жұмбақ                                                                                                                         

  Көше бойлап аяңдайды,                                                                                               

Адам тасып аялдайды.        (автобус)

Мақал-мәтелдер                                                                                                                 

Еңбек ерлікке жеткізер,                                                                        

                         

Ерлік елдікке жеткізер.

Тақпақ            «Автобус»  Е.Елубай.                                                                                         

  Автобус іші көңілді,                            

Автобус алға зырлайды,  

                                                                                                  

  Көлік қой ол

сенімді.                         

  Бағытынан еш

аумайды.                                                                      

Вокзал, театр, мектепке                       

Зыр айналар дөңгелек,                                                       

   Жолаушылар

мінгізіп,                        

 Көлік ол бізге

ең керек.                                                       

             

 Асығар тез

жетпекке.                                                                                                             

 Қозғалыс

ойындары                                                                                           

       

«Шұңқырға сыпыру» (өзбек халқының

ұлттық ойыны)                                  

   Көлденеңнен

сыпырып, сыпырып жатқан жолақты баспауға үйрету; өздерінше командаға бөлу(

санау немесе қызығушылықтары бойынша); ойын ережесін сақтау(команда ойыншысы

бір реттен сыпырады).Шағын топта үйрету.                                                                                                                                       

Еңбек қызметі           «Қардан

сырғанайтын тау жасау»                                                                             

    Аталған

тақырып бойынша құрастыра білуге үйрету; еңбек құралдарын пайдалану( күрек,

шелек).Өз еркінше жолдастарына көмек бере білуге тәрбиелеу.                                                      

                                                                   

    Дидактикалық

ойындар. Эксперимент және тәжірибе .    «Жақсы-жаман»                                                                                                           

Балаларға өз қылықтарын бағалап, 

көлік ережесін сақтай білуге үйрету.             

      Өз

бетінше іс-әрекет                                                                                                  

 Балаларды ойынға

керекті құрылыс заттарын жасауға үйрету(үй, пароход және т.б.) Ойынның

мазмұны мен тақырыптарын кеңейту және дамыту.

Баяуборасынды бақылау                                                                                                   

                                                                                            

  Жансыз табиғаттағы қыстың белгілерімен танысу(қазылған жер).Қыстың суық

күнінде жолда қар борасыны болады, ауаға қатты жел көтеріліп, жолды ақ

борасын басады. Айдама қарды қырманнан ойшыққа, бос жерлерге      апарады. Балалардың сөздік қорларын

молайту.

Көркем сөз                                                                                                                              

Боран гулеп соғады,    

 Қайсар қалай тоңады?         

Мақта,мейлі.                                                                                          

 Айналаны орады.       

 Аяғында саптама,                 

Мақтама.                                                  

                                        

  Баста тымақ,          

 Өзіңе дәл,шақ қана.                 

Қайсар бейне атамдай,                                                                                         

Үсте-тон.               

  Қолда қамшы,астында ат.      

Қой қайырған шопандай.                                                                                   

 Тақпақ  «Қысқы кеш» А.С.Пушкин.                                                                           

   Кешкі боран

көкті бүркеп,          

Тозған лашық қамысындай,                                                                               

 Қарды үйіріп

соқты үдей.            

Суылдайды кей уақыт.                                                                      

                          

  Жас баладай

өксиді кеп,              

 Түн қатқан бір

жолаушыдай,                                                                                    

 Кейде ұлып

бөрідей.                  

   Қағады әйнек

бей уақыт.                                   

 Қозғалыс ойыны                      

«Пятрасқа киім керек» (литваның ұлттық

ойыны)                                                                 

   Қысқы киім атауын атай білуді бекіту, ойлау қабілеттерін дамыту(киім атауларын

есте сақтау), дабылға назар аудару (ортаға тұрған кезде бос орынға

тұру).Нақтылыққа, сенімділікке тәрбиелеу.                                            

      Еңбек қызметі            Таушыққа су құю                                             

                                                                      

  Су құрамы туралы білімін бекіту( аязды күндері ол қатып қалады).

Тәрбиешіге көмектесуге тәрбиелеу; өз еңбегіне жауапкершілікпен қарау.                      Дидактикалық ойындар. Эксперименттер және тәжірибелер                     

Тәжірибе. «Борасын күшін анықтау»                                                                               

  Жел күші арқылы борасынды анықтау жаттығулары.                                                       

        Өз бетінше іс-әрекет                                                                                          

   Ойын түрін анықтау арқылы өз бетімен жұмыс істеу қабілетін анықтау.Ойын

әркеттерін қалыптастыру және дамыту 

белсенділіктеріне тәрбиелеу.

        4.Мұзды бақылау

БақылауАуа температурасының күрт өзгеруіне байланысты судың

қатты күйге айналуын анықтау, балаларға не себепті ауа температурасы

өзгергенде судың қататындығын түсіндіру.                                                                                    

   Мұз бұл –қатты суқұрамы екендігін түсіндіру;мұз медицинада  тағамды салқын қалпында сақтап тұруға

қолданылады.Мұз құрамы- тұнық, суық, қатты екендігін атау.                                                                                                           

   Өз жауаптарын анық қалыптастырып айтып, сөздік қорларын молайту ; қысқы

су құбырларының сұлулығына сүйсіне білуге тәрбиелеу.Суды табиғаттың негізгі

көзі ретінде ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.                     

    Көркем 

сөз                                                                                                                              

 Дала аппақ, жапалақтап                                                                                             

 Қар жауып тұр

тынбастан                                                                                       

 Қалың орман қар

жамылған                                                      

               

  Маужырайды

түнгі аспан

Жұмбақ                                                                                                                                       

    Отқа жанбайды,                                                     

                                                               

 Суға батпайды.   (мұз)                                                                                                   

 Жаңылтпаш                                                                                                                           

   Мұз үсті                                                                                                             

                      

     Ізі

түсті.                                                                                                                             

    Қыз құстай

ұшты.                                                                      

                                     

  Қозғалыс

ойындары                                                                                                   

«Мұзды аулаға кіргіз»                                                                            

                   

  Таяқшаның

көмегімен мұзды берілген бағытта сырғанату.Спорттың басқа да түрлерімен

таныстыру.                                                                                                   

Еңбек  әрекеті         Табиғат бұрышында құсты тамақтандыру                                                                 

Табиғат бұрышында құсты өз беттерінше тамақтандыруға

үйрету (тамақтандыру, суларын ауыстыру).Табиғат аясындағы құстарды аялай

білуге тәрбиелеу.                            

                                                                       

 Дидактикалық

ойындар. Эксперимент және тәжірибелер                  «Жер!

Су! Ауа! От!»                                                                                                       Балаларға

сөздердің дұрыс дыбысталуын үйрету (тәрбиеші-мұз, бала-су,тәрбиеші-құс,

бала-ауа, тәрбиеші-от және т.б.)                                             Тәжірибе. Мұздың еруі.                                                                                       

    Қорытынды

жасап, сараптай білуге үйрету; тәжірибесінен алған қуанышты аша білу.                                                        

                                                                    Өз

бетінше іс-әрекет                                                                                                                

   Балалар ойын

барысында бір-бірімен араласа білуге, өз ойларын айта білуге, қарсыласының

ойымен келіспеушілік ойын білдіруді қалыптастыру.

5Қылқанжапырақты

ағаштарды бақылау

Бақылау                                                                                                        

  Қылқанжапырақты ағаштарды еске түсіру. Шырша мен қарағай ағаштарын

ажырата білу. Шырша ағаштарының бұтағы

бүкіл бойға ,жоғарыдан төменге салпылдап өседі;түбірі-қара;қылқан-бір-бірден

өседі;жаңғақ-көп өмірсүргіш,дөңгелекше тәрізді. Жаңғақтың  тұқымы

бар.                                    Білімдерін

анықтау, қарағай мен шырша – үнемі жасыл түсті, қыста да сол түсін сақтайды.

Шырша мен қарағай- қылқанжапырақты ағаш.               Ағаштардың ерекшелігі мен

белгілерін және ұқсастықтарын айыра білу,салыстырған сөздерін нақты жеткізу.                                                              

Көркем сөз                                                                                                                    

   Күн мұңайып тұр бүгін,                 

                                                                         

    Қыс ызғары

келеді                                                                                               

   Жұмбақтар                                                                                                                          

    Жаңа жыл күні                                

   Ағаштардың

көркемі,                                                 

                            

Төріңде тұрар.                                   

   Мәңгі жасыл

бұтағы.                                                                          

  Басқа күні                                             

  Мекен ғып тау

-өлкені ,                                                                      

  Өскен жерінде

тұрар.   (шырша)       

  Кәусар ауа

жұтады. (шырша)                                                                        

   Дауылға да,

аязға да,                                                                                                          

  Шыдап бағар

мізбақпай.                                                                                              

   Тау етегі  тұрағы,                                                                                                             

   Жап-жасыл боп

тұрады.           (қарағай)                                                                    

     Болжамдар      Егер жаңғақ  шыршаның төменгі жағында өссе-аяз ерте

түседі, ал егер жоғары өссе-қыстың соңы суық болады.                                                                                     

Тақпақ         «Қарағай»                                                                                             

     Тал,

қарағай  көк өрім,                                                                                                     

   Айдын

көлің,өзенің,                                                  

                                                   

 Қар жамылған

асқар тау,                                                                                                    

  Байтақ дала –өз

елің.                                                      

                                              

  Қозғалыс

ойындары             «Ловишки-елочки»

                                                                                                      

Алаңда қозғалып жүру, «Бір, екі, үш-ұста» дегенде- бәрі

алаңға жүгіреді, қағып алуға тырысады.Бір-біріне көмек беруге

тәрбиелеу(шыршаны елестете отырып бәрі бір-біріне қарап тұрады).                                                                          

 Еңбек

әрекеті                                                                                                             

  Ағаштың қасына түскен бұталарды жинау                                                         

    Балаларға

алаңда жүрген кезде  қоқысты жинап

отыру(ағаш жанындағы бұталар), содан кейін арнайы орынға апаруға үйрету.Өз

ойларын жолдастарының ойларымен келісе білуге үйрету.                                                

 Дидактикалық

ойындар. Эксперимент және тәжірибелер.                                          

    «Не оңай?»                                                                                                                     

Барлық заттарды айыра білуге үйрету(не жеңіл: жаңғақ

па, тас па т.б.)Ойлау,елестету қабілеттерін дамыту.                                                                           

Өз бетінше іс-әрекет                                                       

                                           

    Ойынға өз

беттерінше тақырып таңдап үйрену, қоршаған ортаны жақсы жақтарынан

көрсетіп,алған білімдерін көрсете 

білу.

                         

Серуеннен оралу.

Шынықтыру және гигиеналық процедуралар.

12.15

Балалардың 

реттілікпен киімдерін  шешуі,

дербес ойын әрекеті . Серуеннен оралу.Аяқ

киімдерін дұрыстап қою  Киімдерін ретімен бүктеп қою. Киім салатын

шкафтарын жинау. Киімдерін шешуге

талпындыру ірі түймелерін, сырмаларды ағытуға үйрету.Киімді кірлетпей таза

ұстау.Шкафын ретке келтіріп жүру. Балаларды қол жуғаннан кейін

орамалды дұрыс ілуге үйрету.

Гигиеналық және дене шынықтыру процедуралар

Түскі ас

12.30-12.45.

Балаларды этикет ережесімен таныстыру; үстел басында

өздерін дұрыс ұстауға тәртіпті болуды тәрбиелеу. Кезекшілікті атқара білу. 

Асты төкпей, шашпай тамақтануды тәрбиелеу. Балаларды асхана

құралдарымен пайдалануды үйрету,ас ішкеннен кейін аспазшы тәтеге алғысын

білдіру Қасықты оң қолға, нанды сол қолға ұстауға дағдыландыру.Дұрыс

тамақтануларын қадағалау.Тым

ащы және тұзды тағамдардан сақтаныңыз.Тәттілер көп, ал денсаулық

біреу-ақ.Тамақты дұрыстап шайнап жұту керек.Тым ыстық не суық тамақтан тіс

эмалі бұзылады..Түрлі дәмдеуіштер қосылған тағамдар ағзаға өте зиян..Балалардың

назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.  

Ойын жаттығу:

Су мен сабын- бір жолдас,

Жоймас олар кір қоймас

 Мына ережелерді

есіңе сақта:

-Қолыңды жумас бұрын жеңіңді түр

-Қолыңа сабынды алып аздап жақ

-Енді суды аздап ағызып қолыңды жуасың

-Беті қолымызды-сабындаймыз

Жақсылап сумен жуамыз

Орамалмен беті қолымызды құрғатып сүртеміз

Сумен жуынуды белгілі

ретімен қимылды орындау, сүлгіні қолдану , орнына ілуді

қалыптастыру.Киімдерін ретімен бүктеп қою

Ұйқы.

Күндізгі ұйқыға жатқызу.

13.00

15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.Релаксацияға жаттығу. Балаларды кйімдерін шешіп

орындаққа дұрыс ілуге үйрету.Ұйқы

ашар жаттығуының алдында өткізетін релаксация-жаттығулары « «Күннің сүйісі» релаксациялық ойын

 Сипалау, шапалақтау, шымшылау. Психотренинг : Ертегі тыңдайық, тәтті

ұйқыға батайық Әдемі әуен арқылы ұйықтату.Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.Тербелулі: «Әлди, әлди» өлеңін айтып

беру. Ән «Бөпм -ай». Бесік жырын айту«Табалдырықты аттады, ұйқы..» Оқылу: «Түлкі мен бөдене» ертегі. «Екі лақ» ертегісі...т.б

Тұру. Ұйқымызды ашай-

ық, ояну..

Шынықтыру процедурасы.

 

15.00

15.30

Төсекте жатып керіліп,ауа әсерін қабылдау, түйіршікті

және жұмсақ жолақшалармен жүріп, табанды уқалау. Нүктелі уқалау. Тыныстау

жаттығуы. Көзге арналған жаттығу. Майтабанның алдын алуы. Сколиоздың алдын

алуы. Массаж Жаттығулар:Дымқыл шүбірек үстінен жүргізу .т.б

Гимнастика.(шеңбір құрайық,жаттығуды бастайық.. Шынықтырушаралары.Су. су, бет

қолынды жу...Жалпақ табандылықтың алдын алу

мақсатында ортопедиялық жол бойымен 

жүру. Жалаң

аяқ тастар төселген және дымқыл жолдармен жүру. Артикуляциялық гимнастика

өткізу. Ояну гимнастикасын өткізу. Аяқтарын дымқыл сүлгімен

сүрту.Білімді кеңейту  және 

мәдени-гигеналық дағдыларды 

орындау. Салқын сумен қолын, бетін және мойынын жуу.Нүктелі сипама. Нүктелерге массаж, тұрғызу жаттығуларын жасау. Нүктелерге

массаж.Көзге гимнастика жасау, суық сумен қол жуу. Ұйқыдан кейінгі гимнастика

Ояну гимнастикасы. Жалаң аяқ ылғалды жермен жүру.Ояну шараларын жасау. Рига әдісімен шынығу

Ұйқыны ашу жалпы дамыту жаттығулары: бас пен иыққа араналған жаттығулар.

Тыныс алу жаттығулары: «Кеудемен тыныс

аламыз» кеудеге тиісті жаттығулар.

Ұйқыдан кейінгі жаттығу түрлері: Ұйқыны ашу.

 Денсаулық жол.

Құрал – жабдық: арнайы жол

(майтабанды алдын алу), текшелер (дене бітімі), обручь (аяқ бұлшық еті)

Мақсаты: әуен ырғағы мен түрлі

ережелерді жасау, шыдамдылыққа, ептілікке, тепе-теңдікті қалпын сақтау .

 

Дәрумендер денсаулық кепілі.

 Дәруменді сағат

15.30

 

15.35

 

Балаларға көкөністер мен жеміс

жидектердің адам денсаулығына пайдасы жайлы түсіндіру. Олардың құрамы

дәрумендерге бай екендігін, тұмау мен суық тию ауруына шалдықпаудағы

күресудің жолы екенін көрсету. Дәрумендердің ағзадағы рөлі және дәрумендер

жетіспегеннен болатын аурулар, көкөністердің пайдасы туралы білімдерін

жетілдіру мақсатында ізденуге, тез ойлауға, алғырлыққа, тапқырлыққа баулу...

Дәрумендердің

А,В,С, Д, Е деген түрлері болады. Оларды біз күнделікті ішіп жүрген

тағамдарымыздан кездестіреміз.

Мысалы:

«А»

дәрумені:  қызыл бұрышта, сарымсақта, қызанақта бар.

«В»

дәрумені: қиярда, қырыққабатта, сәбізде кездеседі екен.

«С»

дәрумені қарақатта, лимонда, мандаринде кездеседі.

«Д»

дәрумені: алмада, алмұртта, пиязда, жүзімде .

Осы

дәрумендерді көп жесеңдер суыққа төзімді боласыңдар, сүйектерің қатаяды,

бұлшық еттеріңе күш береді.

 

 

 

Ойындар. Балалардың емін еркін әрекеттері..

Үйірме, желілі-

рөлдік ойындар

шығармашылық

және дидактикалық ойындар.

Вариактивтік компаненті

(2-ші жарты күні)

15.35

 

16.40

 

 

 

 

Желілі-рөлдік ойын ойнату: «Хайуанаттар бағында.» Мақсаты: хайуанаттар бағына саяхат жасау,

аңдар тақырыбын кеңінен ашу. . 

Жануарларды сүйе білуге тәрбиелеу және олардың адамға берер пайдасын

ұғындыру.

Үй жануарларын дала жануарларынан ажырату» дидактикалық ойыны

Балалар енді біздің үй

жануарларымыздың арасына

адасып дала жануары да кіріп кетіпті.Қане,біз өзіміздің үй жануарларымызды

дала жануарларынан ажыратып алайықшы.

-Қалған үй жануарларын

бір-бірден сипаттап,олардың адамға тигізер пайдасы туралы айтып өтейік.

 

Желілі-рөлдік ойын ойнату: «Зообаққа саяхат»

 Мақсаты:Зообақ

туралы түсінік беру,жабайы аңдармен таныстыру  Олардың тіршілігі мен

ерекшелігі  туралы түсінік беру. 

Дидактикалық ойын ойнату: 

«Үй жануарлар»

Мақсаты: Үй жануарлар туралы түсінік беру.

Желілі-рөлдік ойын ойнату: «Орманға саяхат»

Мақсаты:Б алалардың бойында

достық және қоршаған ортаға қызығушылық сезімдерін ояту. Балалардың жабайы

аңдар туралы білімдерін бекіту. Дидактикалық

ойын ойнату: 

«Өз үйінді тап!»

Мақсаты: Балаларды еске сақтауға баулу

«Бұл не?»

Мақсаты: Балалардың зиінін дамыту.

 

Желілі-рөлдік ойын ойнату:«Орманшы»

Мақсаты: Балаларды еңбекке баулу.

Дидактикалық ойын ойнату:  «Зообаққа орналастыр» ойынын ойнату. Берілген торларға сәйкес аңдарды

орналастыру.

 

«Бауырсақ» ертегісі

бойынша театрландырылған іс әрекет.

 

Желілі-рөлдік ойын ойнату: «Дәрігер Айболит бізде

қонақта"Мақсаты: Балаларды мейірімділікке, өзге адамдарға,

жануарларға қамқорлық жасауға, талаптандыруды жалғастыру, бір-біріне жылы

лебіздерін білдіру, көңіл күйлерің көтеріңкі, қуанышты болуына жағдай жасау.

Балаларды тазалыққа баулу жіне салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру.

Дидактикалық ойын: «Бұл не?»Мақсаты: Балалардың зиінін

дамыту

 

 

 Жеке жұмыс

 

 

 «Біздің сүйкімді үй жануарлары» видеокассетадан көру.Олардың төлдерін дұрыс,дәл атауға,

немен қоректенетіндіктері,тіршіліктері туралы білімдерін арттыру.

Қосымша:Д.О.»Үй жануарлары»

«Менің достарым» Кітаптарды тиісті қалыпқа келтіру(желімдеу, парақтарын

жинақтау) н.

Көркем сөз: тақпақтарды жаттап, оны айта білу дағдыларын қалыптастыр

«Үй жануарларын дала жануарларынан ажырату»

дидактикалық

ойыны

Балалар енді біздің үй

жануарларымыздың арасына адасып дала жануары да

кіріп кетіпті.Қане,біз өзіміздің үй жануарларымызды дала жануарларынан

ажыратып алайықшы.

-Қалған үй жануарларын бір-бірден

сипаттап,олардың адамға тигізер пайдасы туралы айтып өтейік.

 

 

 

Дид-қ ойындар: « Үй жануарлары мен оның төлдері»Мақсаты:Сөйлеу барысында

үй жануарлары мен олардың төлдерінің атауларын білдіретін зат есімдердің

жекеше және көпше түрлерін қолдана білулерін дамыту. Балаларға сөйлеу

барысында зат есімдердің (үй

жануарларының) топтарға қалай жіктелуін ұғындыруды жалғастыру Дидактикалық ойын

« Не арттық?».  «Жасырылған аңды  тап

Дидактикалық ойын

 "

Төлдерін тап та көрсет" 

Балаларға үлестірмелі материалдар таратылады. Сызықпен қосу арқылы төлдерін табады. 

«Енесін тап»дидактикалық ойыны

Енді балалр «Енесін тап» ойынын ойнайық.Тақтада

үй жануарлары мен төлдердің суретті берілген.Төлдер өз енелерінен адасып

қалыпты,қанекей,төлдері өз енелерімен қауыштырайық.

(Интерактивті

тақта бетіндегі төлдердің суретін өз енелерінің қасына біртіндеп апарып

орналастырады).

Өте жақсы,балалар,төлдер өз енелерімен

қауышты.

Дидактикалық ойын

Әнгімелеу

 

«Қызыл кітаптағы жануар  əлемі»

Қызыл кітапқа енгізілген жануарларды атау.Мақсаты

Болжамды нəтиже

Барлық балалар;

·  түрлерін атап бере алады;

· қажетті жағдайларды атап бере алады;

· ұйымдастырылған қызметін зерттеу тақырыбын анықтай алады;

 

 

«  Жануарлар әлеміне саяхат”

(презентациясымен)

Мақсаты:

1. Жануарлардың табиғаттағы рөлі мен

маңызы туралы түсінік беру. Негізгі топтарымен

(үй жануары, жабайы жануарлармен) таныстыру.

2. Электронды оқулықты пайдалана отырып, ой

өрісін, зейінін дамыту, табиғат туралы түсініктерін кеңейту.

3. Қоршаған ортаны сүюге, мейірімділікке

тәрбиелеу.


«Үлкен - кішкентай» дид. Ойыны шарты: Жануарлардың атын атап, үлкен ба,

кішкентай ма, айтады. (алдымен топпен айтқызамын, сосын жеке – жеке шығып

айтады) 

- Балалар, біз үй жануарлары туралы қандай

мақал-мәтелдер білеміз

Дидактикалық ойын:«Адасқан төлдер»

Мақсаты: тақтаға төлдер суреті ілінеді, балалар енелерін тауып қояды.

Сергіту сәті.

 

«Қызыл кітап» Мақсаты:Қызыл кітабқа енген жануарлармен таныса

отырып, жануарлартүрлері

туралы ақпарат алуға үйрету.

 

Серуенге дайындау

 

Бала денсаулығын және өмірін сақтау мақсатында жұмыс

уақыты басталғаннан тәрбиеші және тәрбиеші көмекшісі ойын алаңын тексерген

жөн.Сынған шөлмек, тастардан үнемі тазартып

отыру керек.Тәрбиеші мен оның көмекшісі балаларды серуенге дайындауда.Бұл

әрекеттер әлі өздігінен киініп-шешінуі нашар балалармен жасалынады /3 жастан

асқан бала жалпы киіне білуге тиіс.Серуенге шығуға дайындау, дұрыс киіну

ретін үйрету. Баланы өзінің назары ауған заттарды сөзбен айтуға үйрету,

тілдерін дамыту.Өз-өздеріне қызмет ете білуге тәрбиелеу.

Серуен

 

Бақылауды жанды табиғатқа /құстарға, ағаш

жапырақтарына, жыл мезгіліне байланысты жәндіктерге, өсімдіктерге/ жүргізуге

болады. Жансыз табиғатқа жататын /күнге, бұлтқа, желге, жүргізуге

болады.Үлкендер еңбегін, көлік түрлерін, өтіп бара жатқан адамдарды т.б.

бақылауға болады. Бақылауды түрлендіріп қызықты өткізу – баланың

айырмашылықтарды, айнала қоршаған ортадағы өзгерістерді байқау,

байқампаздыққа тәрбиелейді. Балаларды күзгі табиғат өзгерістерін бақылауға

үйрету /күннің суытуы, жаңбыр, жел/, жапырақтардың түсуі;күзде гүлдейтін

гүлдерді /георгин, «алтын шар», календула немесе тырнақгүл/,күзде пісетін

жеміс жидектерді,түсіп жатқан жапырақтар қандай ағаштікі екенін танытып,

дұрыс атауға үйрету.Күзгі табиғатқадеген қызығушылықтарын оятып, оны аялауға

және еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Ағаштар неге жалаңаш? Құстар неге жылы жақа

кетті?Өйткені күн суыта бастады.

                              Қаңтар айындағы ауа-райын бақылау.

Мақсаты: Қаңтар айында ауа-райы салқын, аяз болады.

Күннің көзі биікте болып, аспандағы сұрғылт бұлттарды торлайды.

Еңбек: Қарларды үйіп, үстіне су құйып сырғанақ жасау.

Мақсаты: еңбекке баулу.

Қимылды ойын: «Ұшты, ұшты».

Мақсаты: балаларды шапшаңдыққа баулу.

Қимылды ойын: «3ші артық».

Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін арттыру,

 « Ақ қоян»

Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, мықтылыққа баулу.

Ойын мазмұны: Балалар шеңбер жасап тұрады да,

ал бір бала ортада қоян болып отырады. Шеңбердегі балалар қол ұстасып қоянды

айнала жүріп тақпақ айтады.

Қар үстіндегі іздерді бақылау.

Қимылды

ойындар: «Ат шабыс»,

 

                                   Боранды бақылау.

Мақсаты: Боранның басталуы бұл – қыс мезгілінің

басталғаны екенін айтып өту. Бұл  жел

қарды ұшырған кезде басталады.қарды үрлеп, ұшырып, бір жерден бір жерге үйіп

тау жасайды.

Еңбек: балалармен жолды қардан тазарту.

Мақсаты: еңбекке баулу.

Қимылды ойын: «Өз жұбыңды тап».

Мақсаты: балалардың шапшаңдылығын

арттыру.

 «Түлкі мен балапандар»

Ойын шарты: Бұл ойынға балалар 7-8 ден бөлініп

ойнайды.Топ ішінде бір баланы «түлкі» етіп сайлап,қалған балаларды балапандар

деп әрқайсысына бетпердке кигізіп ойын ойналады.Ойында балапандар түлкі

кейіпкеріне ұсталып қалмауы үшін,тәрбиеші көмегімен белгі бойынша ойынды

бастап аяқтауы тиіс.Балалар шапшаң кең бөлмені айнала қашуы тиіс.

Кқұралдар:

түлкің мен балапандар беп перделері

Кешкі ас.

 

17.00

17.15

Балалардың назарын тағамға аудару;

мәдениетті тамақтануға баулу  бойынша

жеке жұмыс. Тамақты мәдениетті ішуге дағдыландыру.Тамақты аздан

алып ішу. Майлықты пайдалана білу.Асхана

құралдарын пайдалана білу. Үстелде әдемі отыра білу.

Үйге оралу. «Қош бол, балабақша!»

Баллармен, ата-анамен қатынас. Еркін ойындар. Үйге

сұрану. Ата – аналарына табыстау.  Балалардың үйге қайтуы.

17.45

 

18.45

Ата-аналарға кенес:

 «Отбасы – сүйіспеншілік пен жылулықтың қайнар көзі»

Отбасылық тәлім-тәрбие баланың қоршаған ортаны қабылдау негізін құрайды.

Отбасындағы баланың дамуындағы маңызды рөлі, баланы

өмірдегі әлеуметтік шартқа даярлау, білімді игеру, икемділік, дағды және

даярлықты қалыптастыру отбасына қатысты

 

 

Ата-аналарға : «Балаңызбен   қалай қарым-қатынас  жасау

керек ?» 1.Отбасыларыңызда,

балаларыңызбен ішкі проблемаларыңызды ашық айтуға тырысыңыздар.

2. Өз балаларыңызға өмірде мақсатқа қалай жету қажет екеніне, талап

етіңіздер.

3. Қиын жағдайда үнемі бірге болыңыздар.

4. Әр бастаған жұмыстарын, сөзбен және іспен қолдап отырыңыз.

5. Ешқашан балаға қол жұмсамаңыз. 

6. Болашақ балаларыңызды жақсы көріңіз, мұқият болыңыз, бұл әсіресе өте қажет

әңгімелесу.(сұрақ –жауап)

 

Жылулық шеңбері:

«Біз өмірдің гүліміз»

Ата-аналарға : «Сізді бала 

тәрбиесіндегі қандай  жақтары  қинайды?»

Отбасында  бала  тәрбиесімен  кім  айналысады? ___Әңгімелеу

 

Қоштасу шеңбері:

«Тәту-тәтті..»

Ата –аналарға:

Сұхбат: «Қазақтың ырымдары мен тыйымдары»

Үй жануарларға арналған ырымдармен ,тыйымдармен балаларды

таныстыру.

 

 

 

Қоштасу: 

Ата-аналарға

арналған сауалнама.

Ата - ана мен

баланың қарым - қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу .

2. Сіздің көңіл-күйіңіз болмаса, өшіңізді балаңыздан

аласыз ба

3. Сіздің балаға айғайлауыңызға, қорқытып-үркітуіңізге,

ұрып-соғуыңызға әкелетін себептерді көрсетіңіз

4. Сіздің кейде баланы ұрып-соғып, үйден қуып, қараңғы

бөлмеге қамап қойғыңыз келген сәттер бола ма

5. Баланың күнәсі ауыр болған жағдайда қандай жаза

қолданасыз

7. Сіз бала кезіңізде ата-анаңызды тыңдамаған сәттерде,

олар

8. Үйдегі мерекелерді, қуанышты сәттерді жазып

көрсетіңіз

3. Балада қандай жағдайда қорқыныш сезімі туындайды

4. Балаңыз ренжігенде қандай жағдайда болады және оның

ұзақтығы

 

Қоштасу:

«Достығымыз

жарасқан!»

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 5637


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст