Текст
Ойын және ішінара іздеу әдісі қолданылды. Осылайша балаларды алдағы іс-шараларға ұйымдастырды. Қолданылған әдістер ұсынылған тақырыпқа сәйкес орынды болды. Басынан бастап мұғалім балаларды қызықтыра алды, тәрбиеленушілер тәрбиеші ұйымдастырған ойынға қызығушылықпен қатысты. Балалардың сөйлеу белсенділігі өте жақсы, балалар сұрақтарға қуана жауап беріп, тәрбиешімен әңгімелесуге кірісті. Тәрбиеші өзінің ұйымдастырылған қызметін негізінен "Біртұтас тәрбие" бағдарламасына негіздеді. Мұғалім мен балалардың сыртқы келбеті, ойындар, физикалық минуттар, ұйымдастырылған іс-әрекеттің сипаты.